Обмін/Повернення товару

Мета нашого магазину - зробити Ваші покупки у нас максимально комфортними і приємними!

Ми розуміємо, що бувають ситуації, коли обрана позиція не підійшла за розміром або просто не сподобалася «вживу». Згідно Закону «Про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.

Обов'язковою умовою обміну/повернення товару є:

  1. Товар без слідів використання та експлуатації.
  2. Неушкоджена упаковка, бірки, цінники (при поверненні товарів належної* якості).
  3. Копія/оригінал Товарного чеку, вкладеного в посилку.
  4. Якщо покупка товару була здійснена в шоурумах, то необхідна обов'язкова наявність касового чека.

Повернення товару, замовленого на відділення «Нова Пошта»

Якщо Ви замовляли товар на відділення «Нова Пошта», то повернути його можна:

  1. при отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором або фасоном;
  2. відправивши товар на відділення «Нова Пошта». Повернення необхідно оформити як звичайну посилку і направити на адресу, зазначену в повідомленні від Клієнт-Менеджера.

Зверніть увагу! Посилку на повернення необхідно оформити на кур'єрській службі «Нова Пошта» без післяплати. В іншому випадку магазин не зможе її отримати.

Шановні клієнти, перевіряйте правильність даних при відправці посилки (ПІБ одержувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, в іншому випадку, магазин не несе відповідальність за її отримання.

У разі обміну/повернення товару належної якості* через невідповідність розміру, вартість доставки замовлення оплачується покупцем. Якщо повернення товару здійснюється неналежної якості, вартість доставки буде відшкодована магазином разом з вартістю товару.

Повернення товару, доставленого по м. Київ

Товар, який був доставлений по м. Київ, можна повернути декількома способами:

  • при отриманні Ви можете повернути товар кур'єру (сплативши доставку), якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором або фасоном;
  • відправити товар на відділення «Нова Пошта»;
  • в одному з наших шоурумів (обов'язкова наявність товарного чека).

*Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів. Дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», поверненню не підлягають наступні товари:

  • натільна білизна;
  • гетри, шкарпетки;
  • перчатки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • форми, пошиті під індивідуальні параметри і товари з нанесенням Ваших персональних даних.

Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту, з якої був зроблений платіж (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти - гривня). Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття товару до повернення становить до 7 робочих днів. Зарахування та зняття грошових коштів відбувається згідно з тарифами Вашої картки.

Подати заявку на обмін повернення:

Вам необхідно заповнити форму, де потрібно вказати наступну інформацію: номер замовлення, артикул моделі і причина обміну/повернення. У разі виробничого браку - обов'язково фото браку, загальний вигляд виробу і докладний опис. Після отримання заявки, з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення даних про обмін або повернення.

Ми стаємо кращими завдяки Вам!

Причина повернення:
Вказати фото:
Мета повернення:
Обов'язково для заповнення
Шановні Клієнти! Зверніть увагу, що шоуруми у м. Київ працюють БЕЗ ВИХІДНИХ!

Каталог