Обмін/Повернення товару

Мета нашого магазину - зробити Ваші покупки у нас максимально комфортними і приємними!

Ми розуміємо, що бувають ситуації, коли обрана позиція не підійшла за розміром або просто не сподобалася «вживу». Згідно Закону «Про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.

Обов'язковою умовою обміну/повернення товару є:

  1. Товар без слідів використання та експлуатації.
  2. Неушкоджена упаковка, бірки, цінники (при поверненні товарів належної* якості).
  3. Копія/оригінал Товарного чеку, вкладеного в посилку.
  4. Якщо покупка товару була здійснена в шоурумах, то необхідна обов'язкова наявність касового чека.

Повернення товару, замовленого на відділення «Нова Пошта»

Якщо Ви замовляли товар на відділення «Нова Пошта», то повернути його можна:

  1. при отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором або фасоном;
  2. відправивши товар на відділення «Нова Пошта». Повернення необхідно оформити як звичайну посилку і направити на адресу, зазначену в повідомленні від Клієнт-Менеджера.

Зверніть увагу! Посилку на повернення необхідно оформити на кур'єрській службі «Нова Пошта» без післяплати. В іншому випадку магазин не зможе її отримати.

Шановні клієнти, перевіряйте правильність даних при відправці посилки (ПІБ одержувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, в іншому випадку, магазин не несе відповідальність за її отримання.

У разі обміну/повернення товару належної якості* через невідповідність розміру, вартість доставки замовлення оплачується покупцем. Якщо повернення товару здійснюється неналежної якості, вартість доставки буде відшкодована магазином разом з вартістю товару.

Повернення товару, доставленого по м. Київ

Товар, який був доставлений по м. Київ, можна повернути декількома способами:

  • при отриманні Ви можете повернути товар кур'єру (сплативши доставку), якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором або фасоном;
  • відправити товар на відділення «Нова Пошта»;
  • в одному з наших шоурумів (обов'язкова наявність товарного чека).

*Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів. Дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації.

Гарантія на товари за умови виробничого дефекту - 2 роки, якщо виробник не вказав інше. У картці кожного товару індивідуально вказано термін гарантії на конкретний товар.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», поверненню не підлягають наступні товари:

  • натільна білизна;
  • гетри, шкарпетки;
  • перчатки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • форми, пошиті під індивідуальні параметри і товари з нанесенням Ваших персональних даних.

Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту, з якої був зроблений платіж (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти - гривня). Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття товару до повернення становить до 7 робочих днів. Зарахування та зняття грошових коштів відбувається згідно з тарифами Вашої картки.

Подати заявку на обмін повернення:

Вам необхідно заповнити форму, де потрібно вказати наступну інформацію: номер замовлення, артикул моделі і причина обміну/повернення. У разі виробничого браку - обов'язково фото браку, загальний вигляд виробу і докладний опис. Після отримання заявки, з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення даних про обмін або повернення. Зобов'язуємося дати відповідь на запит щодо обміну/повернення протягом 14 робочих днів.

Ми стаємо кращими завдяки Вам!

Обов'язково для заповнення
Останні відгукиВсі відгуки