Обмін/Повернення товару
Мета нашого магазину - зробити Ваші покупки у нас максимально комфортними і приємними!
Ми розуміємо, що бувають ситуації, коли обрана позиція не підійшла за розміром або просто не сподобалася «вживу». Згідно Закону «Про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.
Обов'язковою умовою обміну/повернення товару є:
- Товар без слідів використання та експлуатації.
- Неушкоджена упаковка, бірки, цінники (при поверненні товарів належної* якості).
- Копія/оригінал Товарного чеку, вкладеного в посилку.
- Якщо покупка товару була здійснена в шоурумах, то необхідна обов'язкова наявність касового чека.
Повернення товару, замовленого на відділення «Нова Пошта»
Якщо Ви замовляли товар на відділення «Нова Пошта», то повернути його можна:
- при отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором або фасоном;
- Ви можете, попередньо обговоривши з Клієнт-менеджером причину повернення, повернути нам товар за допомогою послуги «Нова Пошта» – "Легке повернення". Даною послугою можна скористатися в мобільному додатку «Нова Пошта».
Як це зробити:
- Увійдіть в мобільний додаток «Нова Пошта», в розділ «Мої посилки» та виберіть посилку, яку потрібно повернути
- У розділі «Керування посилкою» виберіть послугу «Легке повернення»
- Вкажіть причину повернення товару, вибравши із запропонованого переліку
- За створеною накладною відправьте посилку продавцю з відділення «Нова Пошта»
- Слідкуйте за статусом відправлення в мобільному додатку
Зверніть увагу! Посилку на повернення необхідно оформити на кур'єрській службі «Нова Пошта» без післяплати. В іншому випадку магазин не зможе її отримати.
Шановні клієнти, перевіряйте правильність даних при відправці посилки (ПІБ одержувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, в іншому випадку, магазин не несе відповідальність за її отримання.
У разі обміну/повернення товару належної якості* через невідповідність розміру, вартість доставки замовлення оплачується покупцем. Якщо повернення товару здійснюється неналежної якості, вартість доставки буде відшкодована магазином разом з вартістю товару.
Повернення товару, доставленого по м. Київ
Товар, який був доставлений по м. Київ, можна повернути декількома способами:
- при отриманні Ви можете повернути товар кур'єру (сплативши доставку), якщо товар Вам не підійшов за розміром, кольором або фасоном;
- відправити товар на відділення «Нова Пошта»;
- в одному з наших шоурумів (обов'язкова наявність товарного чека).
*Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів. Дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації.
Гарантія на товари за умови виробничого дефекту - 2 роки, якщо виробник не вказав інше. У картці кожного товару індивідуально вказано термін гарантії на конкретний товар.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», поверненню не підлягають наступні товари:
- натільна білизна;
- гетри, шкарпетки;
- перчатки;
- товари в аерозольній упаковці;
- форми, пошиті під індивідуальні параметри і товари з нанесенням Ваших персональних даних.
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту, з якої був зроблений платіж (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти - гривня). Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття товару до повернення становить до 7 робочих днів. Зарахування та зняття грошових коштів відбувається згідно з тарифами Вашої картки.
Подати заявку на обмін повернення:
Вам необхідно заповнити форму, де потрібно вказати наступну інформацію: номер замовлення, артикул моделі і причина обміну/повернення. У разі виробничого браку - обов'язково фото браку, загальний вигляд виробу і докладний опис. Після отримання заявки, з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення даних про обмін або повернення. Зобов'язуємося дати відповідь на запит щодо обміну/повернення протягом 14 робочих днів.
Ми стаємо кращими завдяки Вам!